حموله از استقرار و راه اندازی باجه پست خوزستان در مرکز راهگشای استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان خبر داد.

مهران حموله مدیرکل پست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نشست مشترک با سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهور استان گفت: موضوع راه اندازی و استقرار باجه پستی با هدف تسهیل دریافت خدمات نظیر ارائه و تایید کدپستی در مرکز راهگشای خوزستان بررسی شد.

او با تشریح بانک اطلاعات کد پستی و نحوه بهره برداری مناسب از این ظرفیت در ارسال مدارک مالکیت خورو‌ها افزود: درج کدپستی صحیح راه مناسبی برای جلوگیری از توزیع نشدن و برگشت مرسولات به دلیل نقص و اشتباه در آدرس‌های اعلامی به شمار می‌رود.

باجه پست خوزستان در مرکز راهگشا مستقر می‌شود

به گفته حموله اقدامات مذکور در بهبود کیفیت توزیع، جلوگیری از برگشت مرسولات و توزیع سریع‌تر آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهور استان خوزستان نیز با اشاره به اهمیت توزیع به موقع و صحیح مدارک ارسالی از سوی آن سازمان برای مالکان خودرو‌ها راستی آزمایی کدپستی را لازم دانست و خواستار همکاری پست در استقرار باجه‌های ارائه و تایید کدپستی درج شده بر برگ سبز و کارت خودرو شد.

باجه پست خوزستان در مرکز راهگشا مستقر می‌شود

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار