سیلاوی گفت: دشت آزادگان در زمینه دینی، فرهنگی و خادمی زائران امام حسین (ع) دارای پیشینه‌ای بسیار غنی است.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان با حضور حجت الاسلام نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دشت آزادگان دارای پیشینه و فرهنگ غنی است.

او با بیان اینکه دشت آزادگان در مسائل دینی و فرهنگی دارای پیشینه‌ای بسیار غنی و در زمینه خادمی زوار اباعبدالله الحسین (ع) افتخارات زیادی در پرونده دارد، افزود: این شهرستان یکی از مناطق بسیار مهم تاریخی – فرهنگی و دروازه ورود تشییع محسوب می‌شود.

سیلاوی با اشاره به اینکه این موهبت الهی با وجود شخصیت‌های تاثیرگذار و فرهیخته و همچنین در ایام محرم و استقبال از زوار اربعین هر ساله به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار داشت: برای ارتقای خدمات نیازمند حمایت و پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از مواکب شهرستان، تجهیز حسینیه‌ها و مساجد و همچنین حمایت و پشتیبانی از کانون‌های تبلیغاتی، هیات‌ها و تشکل‌های قرآنی هستیم.

حجت الاسلام مهدی نبی زاده مدیر کل تبلیغات خوزستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شهرستان در خصوص اهتمام به مسائل دینی، فرهنگی و مذهبی گفت: دشت آزادگان از شهرستان‌های دارای دینی و مذهبی و از نظر فرهنگی نیز بسیار غنی است که از آن از جمله می‌توان به شعر و شاعری جوانان این شهرستان اشاره کرد.

او ضمن تاکید بر پشتیبانی مراکز دینی و مذهبی دشت آزادگان بیان کرد: تصمیم داریم نمایندگی اداره تبلیغات در بخش بستان را نیز فعال کرده، ضمن اینکه برای راه اندازی مدارس صدرا در این شهرستان نیز گام‌هایی برداشته شده که امیدواریم در این خصوص نیز پشتیبانی مطلوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.