مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ درصد اعتبارات توسعه شبکه توزیع چابهار در مناطق حاشیه‌نشین این شهر سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در نشست بررسی مشکلات و ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین شهر چابهار با بیان اینکه بیشترین آمار حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان متعلق به این شهرستان است گفت : اعتبارات اختصاص یافته به موضوع آبرسانی به حاشیه شهر چابهار ضعیف بوده و برای روستای «کُمب» در ۲ سال اخیر هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است.

او با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در صورت تخصیص منابع مالی آمادگی لازم را برای اجرای شبکه توزیع دارد افزود: تامین آب روستا‌ها در کوتاه‌مدت از طریق افزایش ظرفیت در آب‌شیرین کن کنارک و در بلندمدت تکمیل خط انتقال آب از سد زیردان امکان‌پذیر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: به منظور آبرسانی به روستای کمب مقرر شد شرکت آبفا نسبت به تهیه نقشه‌های اجرایی شبکه توزیع آب اقدام کند و این موضوع در طرح‌های صندوق توسعه ملی گنحانده شود و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز نسبت به تامین یک سوم اعتبار مورد نیاز پروژه همکاری کند.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار