با تکمیل طرح آبرسانی به مجتمع روستایی چاه احمد تفتان تا پایان امسال، هفت هزار و ۷۰۰نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

صدیق دهواری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طرح آبرسانی به مجتمع روستایی چاه احمد تفتان با پیشرفت ۸۰درصدی در حال اجرا است.

صدیق دهواری افزود: ۳۳روستای شهرستان تفتان تا پایان امسال آبرسانی می‌شود.

او با اشاره به کمبود اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی به سرجنگل کورین و اختصاص تنها یک میلیارد و ۱۶۰میلیون تومان اعتبار در امسال گفت: در سال گذشته یک حلقه چاه در روستای مذکور حفر و عملیات نقشه‌برداری خطوط انتقال و شبکه توزیع شهر و روستای کورین انجام شده و در حال حاضر در مرحله تهیه اسناد مناقصه خط انتقال و انتخاب پیمانکار است.

او با اشاره طرح آبرسانی به شهر نوک آباد و روستا‌های اسکل آباد، دهپابید و کهنوک گفت: تأمین آب طرح مذکور از منطقه گوهرکوه انجام می‌شود.

او افزود: طرح آبرسانی به شهر نوک آباد با جمعیت هشت هزار و ۵۰۰نفر و نیاز آبی ۶۷لیتر بر ثانیه در چهار فاز شامل خط انتقال آب از گوهرکوه به نوک آباد با پیشرفت ۹۶درصدی، اجرای خط انتقال از نوک آباد به اسکل آباد با ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی، اجرای خط انتقال از اسکل آباد به دهپابید و اجرای خط انتقال از دهپابید به کهنوک در حال اجراست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار