رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰‌ پروژه این استان امسال به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص اعتبار شده اما متاسفانه برخی از این پروژه‌ها از سوی متولیان اجرا نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد عرب اول رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی تفتان  با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته اظهارداشت: در حوزه پیگیری و تخصیص اعتبارات با اولویت راه، آب و آبرسانی گام برمی‌داریم که در این زمینه نظام و دولت توجه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان دارد.

او افزود: تمام تلاش ما برای تخصیص ۱۰۰درصد اعتبار پروژه‌هاست و امسال برای نخستین بار در سال‌های گذشته اعتبارات در ماه‌های اول سال در برخی از طرح‌ها به صورت کامل تخصیص پیدا کرده است.

منصور بیجار معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این بازدیدها ضمن تاکید بر حضور مجدد در منطقه، قول مساعد برای پیگیری تخصیص اعتبارات و تصویب مصوباتی در راستای حل مشکلات منطقه در نشست‌های استانداری را داد.

فریبا برنایی بجد فرماندار و رییس شورای برنامه‌ریزی تفتان نیز در حاشیه حضور و بازدیدها، با ارائه مشکلات و درخواست‌ها خدمت به مردم را در اولویت کار عنوان و خواستار رفع کمبودها و مشکلات این منطقه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار