گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان شهرستان لامرد با کشت محصولات کشاورزی به کمک نیازمندان شتافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد حسن پور مسئول گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان لامرد، گفت: باهدف کمک به نیازمندان شهرستان لامرد، در ۴ هکتار زمین در غرب حوزه علمیه رضویه لامرد کاشت سبزی و صیفی‌جات  انجام شد.

او، بیان کرد: این اقدام از سوی گروه جهاد حسینیه اعظم اشکنان لامرد موجب اشتغال‌زایی مستقیم برای چهار نفر نیز شده است و در کنار کاشت سبزی و صیفی‌جات، ۴۰۰ اصله درخت خرما نیز وجود دارد که درآمد حاصل از فروش محصولات این درختان نیز میان محرومان و نیازمندان شهرستان لامرد توزیع می شود.

حسن پور، تصریح کرد: با برنامه‌های ریزی‌های انجام‌ شده گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان لامرد در ماه‌های آینده نیز کشت گیاهان دارویی را آغاز می کنند.

مسئول گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان لامرد، ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا و فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام کمک‌های مؤمنانه، مواسات و همدلی به نیازمندان جامعه، گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان لامرد ماهیانه در بخش‌های مختلفی از جمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، مسکن، درمان، کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، اطعام، تهیه سبد غذایی و سبد کالایی و کمک‌های موردی در کنار نیازمندان شهرستان لامرد بوده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار