جوروند برنامه ریزی در استان ایلام جهت فعال سازی مؤسسه خیریه بیمارستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی، رئیس اداره خیرین و کارشناسان حوزه خیرین سلامت دانشگاه با رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با هدف برنامه ریزی جهت فعال سازی مؤسسه خیریه بیمارستانی دیدار کردند.

در این جلسه رضا جوروند رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با عادل مقصودی نژاد رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام دیدار و گفت و گو کردند.

رضا جوروند رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های همکاران بیمارستان امام خمینی در کنترل بیماری کووید ۱۹ گزارشی از عملکرد مؤسسات خیریه استان ارائه کردند و در مورد مشکلات اجرایی مؤسسه خیریه بیمارستان امام مطالبی را بیان نمودند.

سرحدی رئیس اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت در این نشست اظهار داشت: تشکیل مؤسسه خیریه بیمارستانی در کمک به بیمارانی که توان مالی در درمان بیماریشان را ندارند بسیار مهم است.

او بیان کرد: اعتمادسازی نقش مهمی در جذب خیرین دارد و راه اندازی مؤسسه خیریه بیمارستانی با مشارکت خیرین می‌تواند بسیاری از نیاز‌های درمانی، داروئی و حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران را برطرف سازد.

در ادامه مقصودی نژاد رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان آمادگی بیمارستان جهت همکاری، بر استفاده از ظرفیت خیرین سلامت برای کمک به بیماران تأکید کرد و برخی از مشکلات موجود بر سر راه استفاده از ظرفیت مؤسسات خیریه بیمارستانی را شرح داد.

در پایان مقرر گردید با توجه به اتمام دوره هیأت مدیره مؤسسه خیریه نور امید بیمارستان امام خمینی (ره) زمینه سازی برای برگزاری انتخابات مجدد و فعالسازی مؤسسه به عمل آید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.