کریمیان گفت:خانه مشارکت سلامت استان به عنوان بازوی توانای مرکز مشارکت‌های اجتماعی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مسئولان و کارکنان مرکز مشارکت‌های اجتماعی و رییس جدید خانه مشارکت سلامت استان با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام دیدار و گفتگو کردند.

 در جلسه‌ای که در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد، کریمیان ضمن خیرمقدم به مسئولان مرکز مشارکت‌های اجتماعی و رییس خانه مشارکت سلامت استان ایلام گفت:اقدامات شایسته‌ای از سوی مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه با همکاری خانه مشارکت سلامت استان انجام شده که قابل تقدیر است.

از نظر درمان و مساعدت‌های مالی توجه ویژه‌ای از سوی مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و خانه مشارکت سلامت استان انجام شده که رضایت خاطر مردم و جامعه هدف را به دنبال داشته است.

خانه مشارکت سلامت استان به عنوان بازوی توانای مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه منشأ خدمات شایسته‌ای به مردم بوده است.

او ادامه داد:از زحمات و تلاش‌های رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان ایلام تقدیر و تشکر می‌کنم و برای جناب فیضی به عنوان رئیس جدید این خانه آرزوی موفقیت دارم ایشان یکی از افراد توانمند و با سابقه درخشان در امور خیریه هستند که قطعاً در این عرصه منشا خدمت خواهند بود.

کریمیان عنوان کرد:مشارکت در امور خیریه فقط مسائل مالی ختم نمی‌شود گاهی تفکر و حضور یک شخص در این عرصه می‌تواند راهگشا باشد.

او اظهار کرد:انتظار داریم خانه مشارکت سلامت استان از تمام ظرفیت‌های خود و توان خیرین سلامت برای اعتلای حوزه بهداشت و درمان و خدمت صادقانه به مردم استفاده کند.

در ادامه این جلسه نیز فیضی رئیس جدید خانه مشارکت سلامت استان ایلام در سخنانی ضمن تقدیر از توجه ویژه ریاست دانشگاه به خانه مشارکت سلامت و مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه بیان کرد که تمام ظرفیت و توان این خانه را در جهت خدمت به مردم به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.