اصحاب فرهنگ و هنر گیلانی تا فردا می توانند نسبت به درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین ابراهیمیان ، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید مهلت ثبت‌نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا «بخش فرهنگ» تا پایان هفته خبر داد.

او  با اشاره به استقبال خوب اهالی فرهنگ و فراهم کردن فرصت بیشتر برای اصحاب فرهنگ و هنر، افزود: ثبت‌نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا «بخش فرهنگ» تا پایان روز جمعه (۱۹ دی‌ماه) ادامه دارد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، با بیان اینکه در این مرحله صرفاً ثبت‎ درخواست‌ها انجام می‌شود، گفت: پس از بررسی پرونده متقاضیان در کارگروهی ویژه، معرفی آن‌ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تکمیل مدارک و دریافت تسهیلات انجام می شود.

ابراهیمان  با بیان اینکه نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است ، افزود:مشمولان این مرحله از تسهیلات شامل اهالی قلم (نویسندگان و شاعرانی که دارای کارت اهل قلم خانه کتاب هستند)، ناشران، کتاب‎فروشان، چاپخانه‌داران، آژانس‌های ادبی، واردکنندگان کتاب و استارت‌آپ‌های حوزه کتاب است.

او تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://vam.icfi.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.