نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، گفت: در بودجه سال آینده اعتبارات بیشتری برای بخش سلامت در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، در دومین جلسه مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهرم با دانشکده علوم پزشکی گراش، گفت: بسیار جای خوشحالی دارد که دو دانشگاه و دانشکده در جمعی صمیمانه و با ایجاد تفاهم برای رفع مسائل و پیشبرد اهدافشان گرد هم آمده و هدفشان ارتقاء سلامت مردم منطقه است.

او، بیان کرد: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر ظرفیتی که در این دو شهرستان و جنوب استان فارس وجود دارد مربوط به نظام و کل کشور و هدف ما فقط خدمت به همه مردم است.

رضایی کوچی، تصریح کرد: بحران کرونا ارزش خدمات کادر بهداشت و درمان را بیشتر نمایان کرد و فعالیت خالصانه این عزیزان و حضورشان در صحنه نشان داد که حوزه سلامت بسیار مهم است و برای ارتقاء آن باید تلاش شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در بودجه سال آینده اعتبارات بیشتری برای بخش سلامت در نظر خواهیم گرفت.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، افزود: تلاش می شود تمام نکاتی که در این جلسه گفته شد به خصوص تلاش برای ماندگاری پزشکان متخصص  شهرستان‌ها در مجلس مطرح شود.

حسین حسین ‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز نیز اضافه کرد: تمام تلاش ما ایجاد رفاه و ارتقاء سلامت مردم بوده و تلاش می شود از تجربیات سایر نمایندگان در مجلس بهره مند شویم.

او، اظهار کرد: یکی از این نماینده‌ها در مجلس، نماینده مردم شهرستان جهرم و رئیس کمسیون عمران مجلس بوده است که کمک و همکاری  او در تخصیص اعتبارات لازم برای طرح های مختلف به خصوص طرح های راهسازی، بسیار مؤثر بوده است.

حسین زاده، تاکید کرد: خیران بسیاری در هر دو شهرستان وجود دارند که سالیان سال است از حضور این خیران استفاده  می کنیم و با برنامه ریزی و تعامل می‌توانیم کمک‌ خیران در حوزه بهداشت و درمان  هر دو شهرستان را کانالیزه و بهینه‌تر کنیم.

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار