فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری یک شرور معروف و سابقه دار در این شهرستان با اقتدار و اشراف اطلاعاتی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منصور محمدی فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت : در راستای مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی در شهرستان، دستگیری یکی از اشرار در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : پلیس گیلانغرب متشکل از ماموران آگاهی، امنیت عمومی و کلانتری ۱۱ یکی از اراذل معروف شهرستان را که دارای سوابق متعددی از جمله مزاحمت برای مردم، نزاع و درگیری، قمه کشی، ایجاد اخلال در نظم عمومی و ... بود را شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر کردند.

محمدی افزود: این فرد از مدتی قبل تحت پیگرد قضائی قرار داشت، اما با تغییر مدام محل سکونت و اختفای خود توانسته بود از دست ماموران بگریزد تا اینکه اشراف اطلاعاتی پلیس وی را به دام انداخت.

فرمانده انتظامی گیلانغرب از معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی برخورد می‌کند.

سارق موبایل قاپ دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق موبایل قاپ در مرکز استان و کشف ۱۲ فقره سرقت از وی خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ مرکز با افزایش گشت‌های هدفمند، شخصی را مشاهده کردند که قصد سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت که بلافاصله با دیدن این صحنه به تعقیب سارق پرداخته و وی را دستگیر کردند.

دلیری ادامه داد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف و سپس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان خودرو در ماهیدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در شهر ماهیدشت خبر داد.

او افزود: پس از سرقت چند دستگاه خودرو ماموران پاسگاه ماهیدشت موفق به شنایی اعضای یک باند ۳ نفره و مخفیگاه آن‌ها شدند که سارقان با دیدن پلیس اقدام به فرار کردند.

دلیری ادامه داد: ماموران نیز به سرعت به تعقیب آن‌ها پرداخته و پس از طی مسافتی علاوه بر توقیف ۲ دستگاه خودروی سرقتی، هر ۳ سارق را نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

کشف ۳ کیلو تریاک در پاوه

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۳ کیلوگرم تریاک در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

حیدر حق جویان  افزود: پس از اطلاع ماموران از فعالیت شخصی در کار تهیه و توزیع مواد مخدر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل سکونت عامل توزیع و کسب مجوز قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و موفق به کشف ۳ کیلوگرم تریاک شدند.

حق جویان از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.