مسئول آموزش و استعدادیابی هیات فوتبال خوزستان شرکت مربیان در کلاس‌های آموزشی دانش افزایی را لازمه دریافت مجوز مربیگری دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد مهدی پور مسئول آموزش و استعدادیابی هیات فوتبال خوزستان با بیان این که آموزش در همه سازمان‌ها و باشگاه‌ها باید جدی گرفته شود، گفت: در فوتبال نیز بحث آموزش مربیان و حتی مدیران باشکاه‌ها را باید به صورت اساسی دنبال کنیم.

او در خصوص نقش کلاس‌های دانش افزایی بیان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی به افزایش دانش مربیان کمک می‌کند و مربیان در هر برهه‌ای نیاز به بروز رسانی علم فوتبالی خود دارند تا مرتبا با علم روز دنیا آشنا شوند.

مهدی پور افزود: یک مربی مدرن باید به خیلی از مسائل مدرن روز دنیا اشراف داشته باشد و فوتبال علاوه بر تکنیک و تاکتیک ادغامی از آمادگی جسمانی، روانشناسی، تغذیه، آنالیز و… است.

مسئول آموزش و استعدادیابی هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: از مدیرعاملان باشگاه‌ها درخواست می‌شود که همان گونه که به امر پیشرفت فنی بازیکنان خود اهمیت می‌دهند، به پیشرفت مربیان خود از لحاظ فنی و تجهیز آن‌ها به دانش روز فوتبال اهمیت دهند تا به اهداف مورد نظر خود در باشگاه‌ها نزدیک‌تر شوند و مطمئنا تا زمانی که به امر آموزش و پیشرفت علمی مربیان بیش از پیش توجه نکنیم فوتبال ما همچنان به عقب برخواهد گشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار