راهیابی دو فیلم مستند از جهرم به جشنواره عمار

مستند کراس از مرکز رسانه‌ای سرو جهرم و مستند ماح از مرکز رسانه‌ای ماح و کانون دوستان آسمانی جهرم به جشنواره بین‌المللی عمار راه یافتند و اکران شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسئول مرکز رسانه‌ای سرو جهرم گفت: فیلم کراس به کارگردانی احمد رحمانیان و تهیه کنندگی مصطفی سیفی محصولی از مرکز رسانه‌ای سرو جهرم که به سفارش مؤسسه روایت فتح ساخته شده‌است، در جشنواره بین‌المللی فیلم عمار به صورت مجازی به نمایش درآمد.

علی رحمانیان افزود: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آثار منتخب جشنواره در بخش‌های مختلف از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند.

او ادامه داد: مستند کراس روایتی از زندگی شهید مدافع حرم محمد کاظم توفیقی در گفتگو با خانواده و دوستانش است. شهید کاظم توفیقی در ۱۶ بهمن ماه سال ۹۴ در حومه حلب سوریه و در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

همچنین مدیر کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی مسجد امام حسین (ع) از راهیابی مستند ماح به بخش مسابقه مستند یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد و گفت: این مستند به بررسی فراز و نشیب‌های شکل‌گیری کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) جهرم می‌پردازد.

مسعود گواهیان افزود: دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار پس از بررسی آثار رسیده به این دوره جشنواره، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه مستند و داستانی را اعلام کرد.

او بیان کرد: برگزیدگان این بخش‌ها در ایام برگزاری جشنواره، به ترتیبی که توسط دبیرخانه جشنواره، تعیین می‌شود، معرفی و تقدیر می‌شوند.

این فیلم مستند، به کارگردانی سید عباس طهماسبی، تهیه‌کنندگی سیاوش معصومی و گویندگی ناصر طهماسب به تولید رسیده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار