یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در کردستان دوگانه سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: با اجرای طرح دوگانه سوز خودرو‌های عمومی یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در کردستان گاز سوز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: با آغاز فعالیت دو مرکز تبدیل دوگانه سوز کرد خودرو‌های عمومی در شهر‌های قروه و بیجار هم اکنون این مراکز در استان به پنج کارگاه رسیده است.

او با بیان اینکه با افزایش کارگاه تبدبل سوخت هم اکنون ۸۰۰ خودرو عمومی دیگر در نوبت رایگان دوگانه سوز کردن قرار دارند اضافه کرد: مالکان خودرو‌های عمومی می‌توانند با مراجعه به ادرس http://Gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت نام دریافت نوبت اقدام کنند.

گیتی منش  با بیان اینکه با اجرای طرح دوگانه سوز خودرو‌های عمومی یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در کردستان گاز سوز شد افزود: در این استان استقبال خوبی از اجرای طرح شده و این اقدام موجب کاهش ۷۰ درصدی هزینه سوخت خودرو‌ها و کمک به اقتصادخانوار می‌شود.

او با بیان اینکه در کردستان ۵۲ جایگاه سوخت سی ان جی با ظرفیت مناسب خدمت ارائه می‌کند گفت: مصرف روزانه سی ان جی در استان ۴۴۰ هزار متر مکعب است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.