فرماندار شهرستان تفت گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان تفت اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت به احتمال شیوع ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان اشاره کرد و گفت: هفته گذشته با برگزاری جلسه کارگروه فرعی شورای پدافند شهرستان تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع این ویروس در شهرستان تفت اتخاذ شده است.

فرماندار تفت ادامه داد: انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان شهرداری‌های شهر‌های تفت، نیر و بخ برخورد لازم را با فروشندگان دست فروش پرندگان در دستور کار خود قرار دهند.

نوکار در خصوص آمادگی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال آینده گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی، دستگاه‌های شهرستان اقدامات لازم برای کسب آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی مناسب به شرکت‌کنندگان مراسم اربعین حسینی (ع) در سال آینده را دستور کار قرار دهند.

او افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغ شده پیرامون برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در سال ۱۴۰۰ مدیران ادارات و دستگاه‌های عضو کارگروه‌های مختلف ستاد اربعین حسینی (ع) اجرای این دستورالعمل‌ها در برنامه کاری خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امیدوارم با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا در سال آینده مراسم راهپیمایی حماسی اربعین حسینی (ع) باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار و دستگاه‌های شهرستان آمادگی کامل برای انجام وظایف خود طبق دستورالعمل ابلاغی را داشته باشند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.