علیرضا تاج فیروز در مورد حواشی به وجود آمده در دیدار تیم‌های شهرخودرو و سایپا در ورود به ورزشگاه امام رضا (ع) توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا تاج فیروز، مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مورد حمایت از باشگاه شهرخودرو گفت: تربیت بدنی آستان قدس رضوی حمایت کردن از رشته‌های ورزشی مختلف از جمله تیم فوتبال شهرخودرو که تنها تیم لیگ برتری استان خراسان رضوی است را جزء وظایف ذاتی خود می‌داند. ما این موضوع را در ۲ سال اخیر در عمل ثابت کرده ایم.

حواشی روز گذشته، به کم لطفی مدیران باشگاه شهرخودرو برمی‌گردد

او در مورد حواشی به وجود آمده در دیدار شهرخودرو و سایپا که مانع حضور اتوبوس تیم در ورزشگاه شده بودند، گفت: اتفاقی که روز گذشته رخ داد به کم لطفی مدیران باشگاه شهرخودرو برمی‌گردد. نمی‌خواهیم به حاشیه‌های به وجود آمده دامن بزنیم، اما با توجه به صحبت‌هایی که صورت گرفته است، لازم می‌دانیم توضیحاتی را بیان کنیم.

باشگاه شهرخودرو ۱۴۰ میلیون از فصل قبل بدهکار است

تاج فیروز ادامه داد: ما از باشگاه شهرخودرو و از فصل گذشته، مبلغی حدود ۲۴۰ میلیون تومان طلب داریم و همچنان این بدهی بلاتکلیف است. در ابتدای فصل با حمیداوی جلسه‌ای برگزار کردیم که صحبت‌های خوبی رد و بدل و قرار شد قراردادی یک ساله با موسسه تربیت بدنی آستان قدس امضا کنند، مانند قراردادی که برای زمین تمرین امضا شده و چک هایش نیز گرفته شده است. درخواست ما این است که برای زمین اصلی نیز قراردادی امضا شود تا حواشی این چنینی دیگر رخ ندهند.

درخواست ما این است که قراردادی یک ساله امضا شود

او در مورد همکاری نکردن مدیران باشگاه شهرخودرو با این موسسه گفت: مسئولان باشگاه شهرخودرو در ابتدا با این موضوع موافقت کردند و حتی پیش نویس قرارداد نیز موجود است. آن ها به هر دلیلی تشخیص داده اند که این قرارداد یک ساله امضا نشود. از آن‌ها درخواست کردیم حداقل قرارداد هر بازی را یک یا ۲ روز قبل از برگزاری دیدار امضا کنند. همه می‌دانند که اگر این قرارداد امضا نشود و خدای نکرده اتفاقی برای یک بازیکن یا فرد دیگری رخ دهد، بیمه مسئولیت آن را قبول نخواهد کرد و قطعا آستان قدس رضوی نیز زیر بار چنین موضوعی نمی‌رود. بعد از این اتفاق، من که مدیر عامل موسسه تربیت بدنی هستم باید خانه و زندگی ام را بفروشم تا خسارت آقایان را جبران کنم.

برای بازی روز گذشته مقابل سایپا هنوز قراردادی امضا نشده است

او ادامه داد: مشکل ما با باشگاه شهرخودرو همین موضوع امضا کردن قرارداد بود و متاسفانه قبل از هر بازی با دردسر‌های فراوان زمانی که بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین می‌شدند، از آن‌ها خواهش می‌کردیم که قرارداد را امضا کنند. نکته اصلی موضوع قرارداد بستن و بدهی که از فصل قبل باقی مانده بود نیز است. ۵ بازی اخیر که برگزار شده‌اند تنها برای ۲ بازی چک داده اند که هنوز تاریخ وصولش فرا نرسیده است. برای ۲ بازی قرارداد بسته اند اما چکی داده نشده و بلاتکلیف است. برای بازی روز گذشته مقابل سایپا هنوز قراردادی امضا نشده است.

باشگاه شهرخودرو در کل ۶۲۰ میلیون تومان به ما بدهکار است

تاج فیروز در مورد بدهی باشگاه شهرخودرو گفت: بدهی باشگاه شهرخودرو با توجه به این چند بازی و بدهی که از قبل داشته‌اند، مبلغی حدود ۶۲۰ میلیون تومان است. روز گذشته بعد از این که بازیکنان به زمین رفتند، مبلغ ۸۰ میلیون تومان پرداخت شد که از بدهیشان کم شد. از این ۶۲۰ میلیون تومان باقی مانده، ۲ چک به تاریخ ماه‌های دی و بهمن داده شده است که اگر پاس شوند، مبلغ بدهی به ۴۲۰ میلیون تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

رحمتی می‌خواهد بازی‌هایشان در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شوند

او در مورد نظر مهدی رحمتی گفت: مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم، نظرش این است که بازی‌های شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شوند و ما نیز همچنان در خدمت این تیم خواهیم بود. چنین ورزشگاه بزرگ و مجهزی برای برگزاری چنین مسابقاتی ساخته شده است. تصمیم این که برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) ادامه داشته باشد، بر عهده مسئولان باشگاه است و ما مانند گذشته در خدمت نماینده مشهد در لیگ برتر خواهیم بود. امروز صبح با رحمتی به شکل پیامکی گفت و گویی انجام دادم و در مورد صحبت‌های او در برنامه فوتبال برتر مبنی بر این که این تیم در شهر مشهد حامی ندارد، به او گفتم این حرف کم لطفی است. به او گفتم تا زمانی که در این تیم حضور داری بر روی تربیت بدنی آستان قدس رضوی به عنوان یک حامی حساب کن.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار