سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:غیبت با تجربه‌های سایپا در بازی امروز برابر شهرخودرو بسیار تاثیر گزار بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در پایان بازی مقابل شهرخودروی خراسان اظهار داشت: تا قبل از این که گل بخوریم، بازی خوبی بود و حتی موقعیت‌های ما بهتر از حریف بود، اما بعد از اینکه گل خوردیم، شیرازه تیم ما به هم خورد.

او با تمجید از عملکرد دروازه بان تیم خود از بی تجربه بودن بازیکنانش در بازی امروز در بازگشت به بازی گفت و ادامه داد: این ترکیب جدیدی که امروز استفاده کردیم، به دلیل این که روز خوب تیم ما نبود، نتوانست تاثیرگذار باشد. کمبود ۳ بازیکن باتجربه ما باعث شد نتوانیم به بازی برگردیم. ما در بازی‌های قبلی هم سابقه عقب افتادن از رقبا را داشتیم، اما توانسته بودیم با مدیریت کردن بازیکنان باتجربه مان، به بازی برگردیم. نبود مسلمان، ماهینی و گرامی در عملکرد ما تاثیرگذار بود. در مجموع روز خوب تیم ما نبود و به مهدی رحمتی و شهرخودرو تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید


صادقی در پایان افزود: تیم ما در گلزنی خوب نبود. مهاجمان ما جوان هستند. در ۳ بازی قبلی موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کردیم، اما به گل نمی‌رسیدیم. گلزنی یک خوی ذاتی است و ما مجبوریم با تمرین به آن برسیم. بعد از گل با ۲ مهاجم بازی کردیم و چند موقعیت به حریف دادیم که دروازه بان ما خوب عمل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار