برخی منابع اسکاتلندی از احتمال سفر دونالد ترامپ به تفرجگاه خود در این کشور همزمان با روز مراسم تحلیف جو بایدن خبر دادند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به احتمال زیاد همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به اسکاتلند سفر کند.

مقامات فرودگاه پرتسویک در گلاسکو اعلام کرده اند یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ ارتش آمریکا که ترامپ در مواقعی از آن استفاده می‌کرد در ۱۹ ژانویه - یک روز قبل از مراسم تحلیف- از آمریکا وارد اسکاتلند می‌شود.

ساندی پست، یک روزنامه هفتگی اسکاتلندی، با استناد به منابعی در فرودگاه نوشت که چندین هواپیمای رصد پرواز‌های خود را بر فراز تفرجگاه ترن بری ترامپ در ماه نوامبر انجام داده اند، که این معمولاً نشانه ‌این است که ترامپ قرار است برای مدت طولانی در این محل اقامت داشته باشد.

گفته می‌شود این هواپیما اغلب توسط معاون رئیس جمهور یا بانوی اول مورد استفاده قرار می‌گیرد و پیش از آنکه وارد مقصد شود از چند روز قبل اعلام می‌شود.

روز ۲۰ ژانویه مراسم تحلیف جو بایدن برگزار می‌شود. این به آن معناست که دونالد ترامپ باید کاخ سفید را ترک کند. ترامپ تاکنون بار‌ها از پذیرفتن شکست در انتخابات خودداری کرده و مدعی است در انتخابات تقلب شده است.

برخی گزارش‌ها حاکی از این است که او در این مدت به مطرح کردن موضوع تقلب در انتخابات ادامه می‌دهد و سال ۲۰۲۴ بار دیگر برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار