رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اعضای تیم دیجیتال کاخ‌سفید را که مسئولیت دسترسی به شهروندان آمریکایی از طریق سیستم عامل‌های آنلاین را بر عهده خواهند داشت معرفی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری هیل، رئیس جمهور منتخب آمریکا اعضای تیم دیجیتال کاخ سفید را معرفی کرد.

جو بایدن روز دوشنبه اعضای تیمی را معرفی کرد که قرار است با شروع ریاست جمهوری وی مسئولیت دسترسی به شهروندان آمریکایی از طریق سیستم عامل‌های آنلاین را بر عهده داشته باشند.

تیم عملیات دیجیتالی کاخ سفید متشکل از ۱۲ نفر از نیرو‌های دموکرات خواهد بود که در فعالیت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری بایدن، تیم انتقال یا کمیته آغاز به کار تجربه همکاری دارند.

بنا به اعلام بایدن برندان کوهن، که به عنوان معاون سردبیر در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری بایدن فعالیت می‌کرد، به عنوان مدیر پلت فرم کاخ سفید فعالیت خواهد کرد. راب فلاهرتی، که در حال حاضر به عنوان مدیر دیجیتال برای تیم انتقال بایدن فعالیت می‌کند، همان نقش را در کاخ سفید ادامه خواهد داد. جاناتان هربرت، حیمه لوپز و کاراهنا مگ وود از دیگر افرادی هستند که به تیم دیجیتال کاخ سفید خواهند پیوست. ما‌ها گندور، که به عنوان مدیر مشارکت‌های دیجیتال در کمیته تحلیف ریاست جمهوری خدمت می‌کند، در همان سمت در کاخ سفید فعالیت خواهد کرد تا بتواند دسترسی بایدن را به سیستم عامل‌های رسمی کاخ سفید گسترش دهد.

بایدن طی بیانیه‌ای اعلام کرد برقراری ارتباط شفاف و صادقانه با مردم آمریکا از مهمترین مسئولیت‌های رئیس جمهور است. این تیمی از متخصصان متنوع دارای طیف گسترده‌ای از تجربه در زمینه استراتژی دیجیتال است و به روش‌های جدید و ابتکاری به ارتباط کاخ سفید با مردم آمریکا کمک خواهند کرد.

جو بایدن پس از تائید رسمی پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتظر است تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ قدرت را از دونالد ترامپ تحویل بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار