طلاب بسیجی ۱۱۰ اصله نهال به نیت شهدای روحانی استان مرکزی کاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طلاب و روحانیون بسیجی استان استان مرکزی ۱۱۰ اصله نهال به نیت شهدای روحانی استان مرکزی در منطقه گردو اراک کاشتند.

حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طلاب و روحانیون بسیجی استان با هدف گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی ۱۱۰ اصله نهال درخت سنجد به نیت شهدای روحانی استان مرکزی در منطقه گردو اراک کاشتند.

حجت الاسلام رجبی افزود: کاشت نهال به یاد شهدا با همکاری شهرداری در منطقه گردو یکی از برنامه‌های این قشر بسیج بوده که در تلاش هستیم با ادامه این نوع برنامه‌ها فرهنگ جهاد و شهادت را هرچه بهتر ترویج داده شود.

او اضافه کرد: گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای روحانی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی این قشر از بسیج محسوب می‌شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله بیان کرد:روحانیت امروز هم همچون برهه‌های دیگر انقلاب اسلامی انگیزه جهاد و خدمت را فراموش نکرده و هرجا نیاز به ادای تکلیف باشد بدون هیچ گونی چشم داشتی حضور اثربخش خواهد داشت.

او ادامه داد: روحانیت و مدارس علمیه در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها حضور چشم گیری داشته اند.

حجت الاسلام رجبی تصریح کرد: روحانیون و طلاب بسیجی بیش از گذشته خود را متعهد به انجام تکالیف دینی و شرعی خود در صیانت و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌دانند که با پیروی و لبیک به فرامین ولایت گام‌های استواری را دنبال خواهند کرد.

او تاکید کرد: فرهنگ سازی و گفتمان سازی امروز لازمه و شاکله اصلی جامعه اسلامی بوده که بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله تلاش می‌نماید با به کارگیری نیرو‌های مومن و انقلابی در این مسیر ارزشمند بردارد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.