مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در یک سال اخیر ۶۷ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خرامه منعقد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی پس از بازدید از شهرک صنعتی خرامه در جلسه با فرماندار این شهرستان،  گفت: این شهرک صنعتی با جهش استقبال سرمایه گذار در یک سال اخیر مواجه شده به نحوی که تاکنون ۶۷ قرارداد سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده است.

او افزود: هم اینک حدود ۷۰ درصد ظرفیت اراضی این شهرک صنعتی واگذار یا در آستانه واگذاری است و به همین لحاظ نیز اجرای طرح توسعه ۳۰۰ هکتاری در دستور کار قرار گرفته است.

فتوحی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی خرامه، اظهارداشت: مشوق‌های مناسبی از جمله معافیت‌های مالیاتی ۱۳ ساله، پرداخت اقساطی هزینه حق انتفاع در ۴۸ ماه و کاهش درصد سهم نقدی پرداخت حق انتفاع به میزان ۱۰ از کل مبلغ، اعمال می‌شود تا انگیزه‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاران در بخش صنعت ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: طرح‌های متعددی در زمینه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی، از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام و بستر‌های لازم در بخش زیرساختی برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

فتوحی با بیان اینکه سایت استقرار اصناف مزاحم در این شهرک صنعتی نیز طراحی و در مرحله واگذاری به متقاضیان است گفت: واگذاری زمین به اصناف به صورت فرآیند مزایده برگزار می‌شود.

او، مهمترین مشکل در زمینه توسعه این شهرک صنعتی را نیاز به آب اعلام کرد و خواستار اختصاص مجوز برای صدور یک حلقه چاه آب شد.

شهرک صنعتی خرامه ۹۷ هکتار مساحت دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار