کارخانه کنسروماهی در لارستان فارس که به دلیل برخی مشکلات بیش از ۱۰ ماه تعطیل شده بود با پیگیری مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لارستان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در مراسم بازگشایی  واحد تولیدی کنسرو ماهی، گفت: با راه اندازی مجدد این کارخانه  ۳۵ نفر مشغول به کار شدند.

او، بیان کرد: این کارخانه صنعتی روزانه بیش از۳۰۰هزار قوطی کنسرو ماهی تولید می کند که با رفع برخی مشکلات و موانع فراروی آن میزان تولید این واحد صنعتی در سال آینده افزایش می یابد.

حسنی، تصریح کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۶هزار مترمربع و با زیربنای چهار هزار مترمربع از سوی بخش خصوصی در شهرک صنعتی لار ساخته شده است.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، ادامه داد: بازدید دوره ای به همراه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط از محل شرکت های فعال ، نیمه فعال و غیرفعال باید با  جدیت در دستور و اولویت کاری اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرار گیرد.

محمدرضا فضل اللهی، مدیر عامل کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان نیز با تقدیر از تلاش ها و کمک های مادی و معنوی دولت و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لارستان،  افزود: انتظار می رود با اجرای طرح توسعه این کارخانه، میزان اشتغالزایی آن به ۱۵۰ نفر افزایش یابد.

او، اضافه کرد: با اضافه شدن خط تولید این کارخانه و رفع برخی مشکلات موجود  میزان تولید این کارخانه به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار قوطی کنسرو ماهی در هر ماه می رسد.

فضل اللهی، اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ طرح  شهرک صنعتی و خارج از شهرک صنعتی لار در حال اجرا است که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۷۵۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

مدیر عامل کارخانه کنسرو ماهی خورشید طلایی لارستان، اظهار کرد: در بخش صنعت لارستان از سال ۹۲ تاکنون، ۳۲۴ مجوز با سرمایه‌گذاری حدود ۵۲۴ میلیارد ریال صادر شده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.