امام جمعه کنگاور گفت : طی چند ماه اخیر با فعالیت‌های جهادی، تحولی در سیستم آبرسانی این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور گفت : وقتی کاری با تفکر جهادی و انقلابی و با دلسوزی برای مردم انجام شود، حاصل و نتیجه آن رضایتمندی عمومی و کمک به تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

او با اشاره به کاهش اعتراضات و نارضایتی‌های مردمی نسبت به اداره آبفا کنگاور،گفت : تا چندماه پیش مردم این شهرستان به خصوص ساکنین محلاتی از شهر از جمله بهار، مسکن مهر مهرآوران، دارصیفور و مهردشت برای اعتراض نسبت به قطعی آب، اُفت فشار و مسایل مربوط به آبفا روزانه به دفتر امام جمعه مراجعه می‌کردند که چندین ماه است، مراجعه کننده‌ای در این خصوص نداشته ایم.

امام جمعه کنگاور این رضایتمندی عمومی را مدیون تلاش‌های جهادی مدیر آبفای کنگاور دانست و افزود: همواره از مدیران جهادی که برای رضای خدا و مردم کار می‌کنند تقدیر شده و بار‌ها در شورای اداری و شورای فرهنگی عمومی شهرستان نیز از عملکرد مدیر آبفا کنگاور تقدیر کرده ایم.

حجت الاسلام لروند افزود: با لایروبی کانال‌های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی در شهر کنگاور، خوشبختانه شاهد مشکلات بالا آمدن فاضلاب و گرفتگی کانال‌ها که سال گذشته در برخی محلات از جمله کارمندان رخ داد، نبودیم.

مدیر اداره آبفای شهرستان کنگاور ادامه داد: ارتقا میزان رضایتمندی مشترکین آب شهری و روستایی همواره به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین اهداف این شرکت بوده و خواهد بود.

حبیب اله خزایی با بیان اینکه رضایت مشترکین در سایه یک سازمان موفق و پویا حاصل می‌شود، افزود: تمامی تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شرکت آبفا کنگاور در راستای ارائه مطلوب خدمات و ارتقای رضایتمندی مشترکین برنامه ریزی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.