مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : طی چندسال گذشته یکی از اولویت‌هایی که در ورزش استان مورد توجه قرار داده‌ایم، ایجاد همراهی و همدلی بین همه هیات‌های ورزشی بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به افزایش همدلی در جامعه ورزش کرمانشاه طی دو سه سال اخیر، گفت : در این مدت به عنوان متولی ورزش استان برای ایجاد وفاق و همدلی بین جامعه ورزش تلاش‌هایی داشتیم و خوشبختانه در بسیاری از رشته‌ها این هدف محقق شده است.

او گفت : متاسفانه امروز در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان حواشی بوجود آمد که حاکی از آن بود که این وفاق و همدلی در این هیات چندان اتفاق نیفتاده که باید این مشکل را با کمک فدراسیون و خود جامعه تکواندو استان حل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با ناشایست و غیراخلاقی خواندن رفتار برخی از کاندیدا‌ها در این مجمع، افزود: اینکه کاندیدا‌ها می‌گویند که از چینش اعضای مجمع اطلاعی نداشته اند را قبول ندارم و حتی اگر اطلاعی هم نداشته اند، می‌توانستند از اداره کل این موضوع را درخواست کنند و ما آن‌ها را از اعضای انتخاب شده مطلع می‌کردیم.

او افزود: البته معتقدم هیات تکواندو استان باید طی چهارسال گذشته مخالفین و معترضین به عملکرد هیات را با خود همراه می‌کرد تا چنین مسائلی در مجمع انتخاباتی پیش نیاید.

رحیمی ادامه داد: روسای هیات‌های ورزشی باید بدانند زمانی که در مجمع انتخاب می‌شوند به این معنا که ریاست آن‌ها حتما چهار سال خواهد بود، نیست. چراکه اگر اعضای مجمع از عملکرد رئیس هیاتی ناراضی باشند، می‌توان با امضای نصف بعلاوه یک اعضا رئیس هیات را برکنار کرد، ولو اینکه یک هفته باشد که روی کار آمده باشد.

حاشیه‌ها بین نسل قهرمانان تکواندو کرمانشاه خلاء انداخته است

 جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به پیشینه خوب تکواندو در کرمانشاه، گفت: در گذشته‌ای نه چندان دور قهرمانان زیادی در این رشته در استان داشتیم، اما اکنون دستمان در بحث قهرمانی چندان پُر نیست.

او گفت: در این راستا، هیات تکواندو استان باید در برنامه ریزی‌هایی که برای آینده این رشته دارد، بازنگری‌هایی داشته باشد و خلاء‌هایی که بین نسل قهرمانان این رشته در استان ایجاد شده را پر کند.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: متاسفانه حاشیه‌هایی که دراین سال‌ها دامن این رشته المپیکی را در استان گرفته، باعث شده تا این خلاء بوجود آید که امیدواریم هیات برای رفع آن برنامه ریزی کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.