سید اکبرپور موسوی گفت: ما اهل بیانیه قبل و بعد از بازی نیستیم و با تمامی مشکلاتی که در تیم وجود داشت کنار آمدیم اما مسئولان هم باید کمک کنندو باعث دلسردی هواداران تیم نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید اکبرپور موسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت:به بازیکنان تیم تبریک عرض میکنم امروز با تمام وجود و به عشق هواداران با شرایط سخت بازی کردند و توانستند با سه امتیاز شیرین شادی را برای شهروندان آبادانی به ارمغان بیاورند.

او افزود: می‌خواهم گله هواداران مان را به گوش مسئولان برسانم، از همه تقاضا می‌کنم که صبوری کنند، به مردم هیجان ندهید و موجب دلسردی مردم نشوید و بگذارید مردم با نتایجی که بدست می آوریم خوشحال باشند، برای تیم شدن نیاز به زمان داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد:ما قبول داریم در بخش هایی مشکل داریم، با لیگی که ما فرسایشی داشتیم فصل گذشته و این فصل باتوجه به مشکلاتی که در تیم صنعت نفت وجود داشت با کمک اعضای باشگاه کم کم خود را جمع می‌کنیم.

موسوی گفت: با توجه به اینکه تیم ما جوانگرا است همه را به آینده امیدوار کرده است، فدراسیون فوتبال نگاهش به تیم نفت آبادان بهتر باشد و باعث دلسردی هواداران تیم نشود.

او اضافه کرد: ما اهل بیانیه قبل و بعد از بازی نیستیم و با تمامی مشکلاتی که در تیم وجود داشت کنار آمدیم اما مسئولان هم باید کمک کنند.

بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد.

از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز  گفت: در بازی امروز شروع خیلی خوبی داشتیم و نیمه اول بازی در اختیار ما بود متاسفانه هم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم و هم اینکه گل بچه گانه ای خوردیم.

او افزود:در نیمه دوم تاکتیک خود را تغییر دادیم و مهاجمان را بیشتر کردیم اما بازهم به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.