مهدی هاموری تنها خوزستانی تیم ملی فوتبال ناشنوایان و‌ کم شنوایان کشور مدال های خود را به موزه جنگ خرمشهر اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امروز و در سالروز شهادت سردار سلیمانی مهدی هاموری فوتبالیست عضو تیم ملی ناشنوایان و کم شنوایان کشور با حضور مسئولان و طی آیینی که توسط بسیج ورزشکاران خرمشهر برگزار شد، مدال های ملی خود را به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا کرد.

 در این مراسم از اهدای مدال های طلای سال ۲۱۰۵ آسیا و اقیانوسیه و مدال برنز این مسابقات در سال ۲۰۱۸ این ورزشکار خرمشهری به همراه کفش و لباس ورزشی رونمایی شد.

مهدی هاموری در حاشیه این آیین افتتاحیه  در جمع خبرنگاران گفت: اهدای این مدال های حرکتی دلی و بخاطر ارادتی است که نسبت به شهدا در خود احساس می کنم.

او در ادامه به سوابق ورزشی خود نیز اشاره کرد و افزود: من در سال ۱۳۹۴ به عضویت تیم ملی درآمدم و  تنها نماینده خوزستان در تیم ملی ناشنوایان و کم شنوایان جمهوری اسلامی ایران هستم .

هاموری به برشماری مقام های کسب شده در مدت حضور در تیم ملی نیز پرداخت و بیان کرد: در مدت حضورم در تیم ملی کشور، ایران در بازی های آسیا درسال ۲۰۱۵ بعد از ۸ سال مدال طلا را کسب کرد و من دومین گلزن آسیا شدم .

او کسب مدال برنز مسابقات جام ملت های آسیا در کره جنوبی را نیز یادآور شد و افزود: همچنین همزمان با حضورم در تیم ملی، ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ ایتالیا و در المپیک ناشنوایان که در کشور ترکیه برگزار شد، مقام هشتم را کسب کرد.

مهدی هاموری ۲۹ ساله و تنها خوزستانی تیم ملی ناشنوایان و کم شنوایان کشور در کارنامه ورزشی خود ۲۱ بازی ملی دارد که در این بازی ها ۱۱ گل را به ثمر رسانده است.

لیلا هفت جوش رئیس اداره بهزیستی خرمشهر نیز با اشاره بر تلاش ها مهدی هاموری برای دستیابی به قهرمانی های عرصه ورزشی، از مسئولان خواست فکری برای استخدام و تامین آینده این جوان بکنند.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.