سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم شهبا، سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل هوادار تهران در چارچوب بازی‌های هفته هشتم لیگ آزادگان اظهار داشت: این پیروزی را به تمام هواداران و مجموعه بزرگ آرمان گهر تبریک می‌گویم. هوادار مدعی صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود و به اعتقاد من یکی از بهترین تیم‌های لیگ آزادگان است. کار سختی مقابل این تیم داشتیم.

شهبا در ادامه گفت: هوادار تیم باکیفیتی است و به عنایتی بابت تیم خوبی که ساخته تبریک می‌گویم. با شکست در بازی امروز چیزی از ارزش‌های هوادار کم نخواهد شد. با توجه به اینکه به ۳ امتیاز این بازی نیازی شدیدی داشتیم، بازیکنان در نیمه اول بازی بسیار باکیفیتی ارائه کردند و علاوه بر ایجاد چند موقعیت خوب گلزنی، به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم شرایطی ایجاد شد که باید از ۲ گلی که زدیم، محافظت می‌کردیم و به همین دلیل بازیکنان استرس گرفتند؛ بنابراین ما عقب کشیدیم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی آرمان گهر سیرجان افزود: بازیکنان با تلاش و دفاع خوبی که کردند، ۳ امتیاز این دیدار حساس را گرفتند. گرفتن ۳ امتیاز از بازی با هوادار کار سختی بود و بازیکنان ما دست به کار بزرگی زدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار