سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره شرایط این تیم در لیگ دسته اول توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از تساوی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بازی برای ما خیلی رضایت بخش نبود، زیرا برای پیروزی به بوشهر آمده بودیم و فکر می‌کنم به دلیل موقعیت‌های بیشتری که نسبت به حریف داشتیم. مستحق پیروزی بودیم، اما نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.

زارع در ادامه گفت: تمام اعضای تیم از این تساوی ناراحت هستند، اما بازیکنانم زحمت کشیدند و همین که تا دقیقه ۹۰ موقعیت داشتیم و با یک امتیاز بوشهر را ترک می‌کنیم، جای شکر دارد.

سرمربی ملوان درباره کیفیت شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاهین شهرداری تیم خوبی است، اما امروز به غیر از پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی برنامه دیگری نداشت و موقعیت‌های ما از این تیم خیلی بیشتر بود. شاهین شهرداری روی ضربه‌های ایستگاهی خیلی برنامه ریزی کرده بود و از همین راه هم به ما گل زد. اطمینان داشتیم که شاهین در جریان بازی نمی‌تواند به ما گل بزند. به هر حال مسئولیت گلی که خوردیم با من است و بازیکنان تقصیری ندارند.

او درباره حضورش در بوشهر عنوان کرد: به بوشهر که آمدم، خاطرات بچگی ام زنده شد. تیم دوم ما ایرانجوان بوشهر است و پس از ملوان خودمان را ایرانجوانی می‌دانیم، زیرا پدرم سال‌ها برای این تیم بازی کرد. در این مدت چند نفر از بزرگان ایرانجوان را هم دیدم. بوشهر جایی است که پس از انزلی حس خیلی خوبی نسبت به آن دارم.


بیشتر بخوانید:


زارع درباره شرایط مالی باشگاه ملوان گفت: تاکنون همه چیز خیلی خوب پیش رفته و هیچ کمبودی احساس نکرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار