برگزیدگان مسابقه «یک کتاب، یک عروسک» در همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفته کتاب و کتاب خوانی با ارسال فراخوان مسابقه «یک کتاب، یک عروسک» از مخاطبان کودک و نوجوان خواست تا عروسکِ شخصیت کتاب مورد علاقه خود را بسازند و تا پایان آذرماه با ارسال عکس آن در این مسابقه شرکت کنند.

با پایان یافتن مهلت این مسابقه ۳۸ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و پس از داوری آثار دریافت شده، ۵ اثر به عنوان برگزیده و ۲۴ اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

مبینا رسولی ۱۱ ساله از یاسوج، فاطیما سلگی ۸ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک نهاوند، بهاره کیانی ۱۶ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک نهاوند، آوا شاه‌مرادی ۹ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک نهاوند، فاطمه سلگی ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری فیروزان، برگزیدگان این مسابقه هستند.

آثار برگزیده و تقدیری این مسابقه در نمایشگاه بر بستر فضای مجازی مراکز فرهنگی‌هنری استان همدان برای بازدید عموم به اشتراک گذاشته شده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حاصلی
۰۸:۴۸ ۱۶ دی ۱۳۹۹
پیشنهادمیکنم ،کتاب های پی دی اف روزیادکنیدتاکسانی که پول خریدکتاب ندارند ووقت برای رفتن به کتابخانه ندارند ازاین مهم استفاده کنند.