فرماندار قصر شیرین گفت: با توجه به وضعیت شکننده مهار کرونا در این شهرستان ورود مسافران در روز‌های پایانی هفته به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصر شیرین با اعلام اینکه هم اکنون وضعیت شهرستان قصرشیرین از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت زرد قرار دارد گفت: وضعیت این شهرستان با توجه به کاهش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در حالتی قرار دارد که با سهل انگاری و بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی می‌تواند دوباره رو به وخامت برود.

تاتار در ادامه افزود: در هفته‌های گذشته شاهد ورود مسافران بسیاری برای گردش و خرید از بازارچه شاه عباسی در شهر قصرشیرین بودیم و از این رو برای جلوگیری از حضور مسافران در شهرستان و تردد‌های بی مورد طرح ممنوعیت تردد از این هفته به اجرا در خواهد آمد.

او با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و اعضای ستاد کرونا اظهارداشت: هم اکنون شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر کشور و همچنین شهرستان قصرشیرین هستیم، اما این به معنای پایان کرونا و توجه نکردن به دستورالعمل‌های بهداشتی نیست.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.