رئیس دفتر سیاسی حماس گفت مقاومت منتظر اعلام آشتی ملی است تا خلأ مقابله با دشمن و آزادسازی سرزمین فلسطین پر شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: «آشتی ملی هدفی والاست که همه برای آن تلاش می‌کنند و منتظر اعلام آن با توافق فراگیر هستیم.»

اسماعیل هنیه افزود: «منتظر اعلام آشتی ملی هستیم تا خلأ مقابله با دشمن و آزادسازی سرزمین پر شود.»

رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین با بیان اینکه «باتوجه به شرایط و ضرورت مقابله با معامله قرن و عادی‌سازی، جنبش حماس به همه تلاش‌ها برای وحدت پاسخ مثبت داده است»، افزود: «حماس از هیچ تلاشی برای وحدت فروگذار نمی‌کند. گام بلندی در این راستا برای توافق با برادرانمان در جنبش فتح برداشته‌ایم.»

اسماعیل هنیه ادامه داد: «در برهه اخیر بسیار‌ی از کشور‌ها از جمله مصر، قطر، ترکیه و روسیه با حماس و فتح برای ازسرگیری روند گفت‌وگو‌های فلسطینی تماس گرفته‌اند. ما وارد مرحله‌ای جدید و امیدبخش برای حصول توافقی فلسطینی که مرحله‌ای جدید را پیش روی ملت قرار می‌دهد، شده‌ایم.»

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه «می‌خواهیم مقاومت ملت فلسطین حفظ شود و براساس اصول قانونی برای گرفتن حق ملت فلسطین تلاش کنیم»، تاکید کرد: «همه ابزار‌های مبارزه فراهم است و می‌خواهیم پارلمانی واحد، دولتی واحد و برنامه مشترک ملی داشته باشیم. تمام انواع مقاومت برای ملت ما فراهم است و در مقابله با دشمن به آن متوسل می‌شویم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار