رهبر انصارالله یمن در روز شهید از مقام شهادت و مسئولیت جامعه در برابر خانواده‌های شهدا سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در سخنانی گفت: شهادت در چارچوب مسیری عادلانه، یک پیروزی بزرگ است.

او در ادامه افزود: یادبود شهید، ایستگاهی است که در آن تجدید اراده کرده و در آن یاد شهدایمان و فداکاری‌های ان‌ها برای گرفتن درس‌های مفیدی از زندگی شان را به گرامی می‌داریم.

رهبر انصارالله یمن در ادامه با تأکید بر جایگاه شهید گفت: ما در یادبود شهید، متوجه مسئولیتی که بر دوش جامعه و دولت در برابر خانواده‌های شهداست، هستیم. شرایط ملت ما به شکلی است که نیاز می‌بینیم تا برای احیای سالگرد شهید برای ابراز سطح مظلمومیت و قوت اراده تلاش کنیم. برای آزادی از کنترل طاغوت ها، ما باید امادگی کامل برای فداکاری باشیم.

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: دشمنان برای آسیب رساندن به ما برنامه ریزی می‌کنند و ما باید آماده فداکاری باشیم. برای رهایی از کنترل استبداد، باید به طور کامل برای فداکاری مهیا باشیم. شرایط ملت و مردم ما نیاز به برجسته سازی عظمت، مظلومیت، استواری، پایداری و اراده شهدا را دارد. مسئولیتی که جامعه و دولت در قبال خانواده‌های شهدا دارند را احساس می‌کنیم.

او در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره فداکاری و شهادت بود. مفهوم شهادت در راه خدا برای امت اسلامی پیروزی در بر دارد. آزادی غزه و پیروزی‌هایی که حزب‌الله در لبنان محقق ساخته، نمونه‌ای از موفقیت‌آمیز بودن تجربه جهاد و شهادت است. انقلاب اسلامی ایران تجربه‌ای بود که ثمره فداکاری را نشان داد و آن هم آزادی ایران از هیمنه آمریکا و حکومت شاه بود.

رهبر انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد: سوریه و عراق و بحرین نیز نمونه‌هایی از نتیجه ایستادگی و آمادگی برای فداکاری و شهادت را به نمایش گذاشته‌اند. دشمنان به اقداماتشان از خارج اکتفا نمی‌کنند و تلاش دارند امت اسلامی را از داخل و از طریق جریان نفاق به آتش بکشند. سعودی، امارات، نظامیان سودان، آل‌خلیفه در بحرین و حکومت مغرب مصداقی بر جریان نفاق در کشور‌های اسلامی هستند.

او با اشاره به عادی سازی روابط میان کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی گفت: حرکت قطار سازش، حجم روابط برخی کشور‌ها با دشمن صهیونیست و اینکه آن‌ها تا چه میزان گوش به فرمان آمریکا هستند را نشان داد.

رهبر انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد: تلاش‌های صورت گرفته برای معرفی کردن ایران و کشورهایی که در خط مقاومت قرار دارند، به عنوان دشمن، در راستای دور کردن امت اسلامی برای مقابله با دشمنان حقیقی است. اولین نفراتی که از خطر ایران سخن گفتند، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بودند و سپس سعودی‌ها و اماراتی‌ها شروع به زدن این سخنان کردند.»

بدرالدین الحوثی در ادامه خواستار یکپارچگی امت اسلامی در برابر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شد و گفت: دشمنان به دنبال تفرقه میان امت اسلامی بوده تا بدین صدد، مقاصد خود را به پیش ببرند و از این رو همه باید در یک جبهه بایستند.

رهبر انصارالله یمن با تأکید بر محوریت فلسطین گفت: این مسأله اساس و بنیان مواضع ما خواهد ماند؛ هرچند برخی کشورها که بی توجه به این مسأله هستند. اکنون توطئه‌ها روشن و مشخص است و کشورهایی در محاصره فلسطینیها و تحریم همه جانبه آن‌ها سهیم هستند و دولت سعودی فعالان جنبش حماس در عربستان را بازداشت و شکنجه می‌کند.

او در ادامه به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به عنوان عوامل فتنه‌انگیزی وتحریک تکفیری ها اشاره کرده و گفت: عربستان با توطئه‌هایش علیه امت اسلام، در چارچوب طرح و نقشه آمریکا و رژیم اسرائیل عمل می‌کند.

رهبر انصارالله همچنین با اشاره به سالروز شهادت سرداران پیروزی تصریح کرد: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و مجاهد عالیقدر ابو مهدی المهندس را آمریکایی‌ها کشتند، چرا که آن دو از رهبران آزاده امت اسلامی بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار