سرهنگ القاصی مهر گفت: آموزش همگانی و اطلاع رسانی از ابزار‌های مهم و کارآمد پلیس در رویکرد جامعه محور در راستای کاهش آسیب‌ها و ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه تخصصی با کارکنان معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام ، گفت: یکی از شاخصه‌های پلیس جامعه محور ، استفاده از توانمندی عمومی جامعه در مواجهه با معضلات ، مسائل، ناهنجاری‌ها و جرائم است.

او با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و آموزش همگانی از ابزار‌های کارآمد پلیس در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، افزود: هر چه آموزش‌ها کامل‌تر و دقیق‌تر و انتشار آن در فضای مجازی و حقیقی بیشتر باشد میزان تحقق پیشگیری از آسیب‌های بیشتر و میزان شیوع آن‌ها کمتر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر نقش فرهنگ سازی و آگاهسازی عمومی در حوزه فضای مجازی، ادامه داد: مدرسان و کارشناسان پلیس در حوزه‌های آموزش همگانی و فضای مجازی ، باید توانمندی‌ها و مهارت‌های لازم را در جهت آگاه سازی جامعه دارا باشند و مردم را در تولید امنیت سهیم کنند.

او بیان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و با برگزاری جلسات تخصصی ، ریشه یابی دقیق و علمی علل بروز ناهنجاری‌ها و برنامه ریزی مناسب و مقابله و کاهش معضلات را در پیش گرفته است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.