تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان امروز به مصاف هم می‌روند.

پیکان تهران - نساجی مازندران/ سه شنبه ۱۶ دی - ساعت ۱۵

تیم فوتبال پیکان با هدایت مهدی تارتار عملکرد قابل قبولی داشته است. پیکان جزو تیم‌هایی است که با ۲ باخت در این فصل از رقابت‌ها به سختی تن به شکست می‌دهد و با کسب ۳ پیروزی و ۴ تساوی موفق شده با ۱۳ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرد و اختلاف امتیازش با صدر جدول فقط ۲ امتیاز است. ‍

تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از یک شروع نسبتا خوب و حضور در میانه جدول با ۳ شکست متوالی، حال خود را در انتهای جدول می‌بیند. تیم نساجی با ۴ شکست جزو تیم‌هایی است که عملکرد خوبی در این زمینه نداشته است و بعد از برگزاری ۸ دیدار با به دست آوردن ۸ امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارد و با پیروزی مقابل پیکان می‌تواند گام بلندی برای جدا شدن از انتهای جدول بردارد.

ذوب‌آهن اصفهان - تراکتور تبریز/ سه شنبه ۱۶ دی - ساعت ۱۵

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از پشت سر گذاشتن چالش کرونا و کسب یک امتیاز مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به نظر می‌رسد توانسته در بهترین زمان ممکن برای جدا شدن از بحرانی که در آن گرفتار شده بود قرار دارد. رحمان رضایی می‌تواند به آینده این تیم و ماندن خودش در ذوب آهن امیدوار باشد. البته هنوز این تیم شرایط خوبی در جدول لیگ ندارد و با کسب ۶ امتیاز در مکان پانزدهم قرار دارد.

تیم فوتبال تراکتور این روز‌ها با سرمربیگری موقت مسعود شجاعی روز‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و بعد از ۲ پیروزی متوالی در ۲ بازی نتوانسته پیروز شود. سرخ پوشان تبریز ۹ بازی خود را به شکل کامل انجام داده اند و با ۱۳ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارند. این تیم در شرایطی باید به مصاف ذوب‌آهن برود که احتمالا اشکان دژاگه ستاره با تجربه خود را در اختیار نخواهد داشت.

پرسپولیس - سپاهان؛ الکلاسیکوی ایران پیش از دربی/ سه شنبه ۱۶ دی - ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

(معوقه از هفته هفتم)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی در ادامه مسابقات لیگ برتر نتوانسته امتیازاتی که به عنوان یک مدعی قهرمانی نیاز دارد به دست بیاورد. سرخ‌پوشان در ۲ دیدار معوقه خود از هفته پنجم و ششم، مقابل تیم‌های نساجی و ذوب‌آهن به ۲ تساوی رسیدند و از ۶ امتیاز ممکن ۴ امتیاز را از دست داند. شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی که دیگر تیم‌ها بازی‌های هفته دهم خود را برگزار می‌کنند باید در یک مصاف حساس، دیدار معوقه خود از هفته هفتم، مقابل سپاهان اصفهان را برگزار کنند. تقابل‌های این ۲ تیم بزرگ فوتبال کشورمان همیشه حساس، جذاب و پرحاشیه بوده است.

زردپوشان اصفهانی در لیگ بیستم با محرم نویدکیا در کورس حضور دارند و خودشان را به عنوان یکی از مدعیان جام معرفی کرده اند. تیم سپاهان در ۸ بازی که انجام داده است موفق شده ۴ پیروزی به دست بیاورد، در ۲ دیدار به تساوی رسیده و ۲ بار شکست خورده است تا با ۱۴ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار بگیرد. در طرف مقابل تیم پرسپولیس ۶ دیدار برگزار کرده است، ۲ پیروزی به دست آورده، ۴ بازی هم مساوی کرده و تنها تیمی است که هنوز شکستی در کارنامه‌اش ثبت نشده است.

نکته جالب این دیدار این است که تیم فوتبال پرسپولیس با ۲ گل خورده بهترین خط دفاعی مسابقات و  تیم سپاهان با ۱۴ گل زده و عملکرد خوب مهاجمانش بهترین خط حمله مسابقات را دارند. سجاد شهباززاده روز‌های خوبی را در تیم سپاهان پشت سر می‌گذارد و تا به اینجا ۸ گل به ثمر رسانده و خودش را به عنوان یکی از نامزدان کسب عنوان آقای‌گلی معرفی کرده است. او در ۶ دیدار آخر تیمش ۵ گل زده و ۵ پاس کلیدی که منجر به گل شده، داده است. کی‌روش استنلی نیز با اینکه دقایق کمی بازی کرده است توانسته گلزنی کند. مجتبی حسینی دیگر مهاجم زردپوشان نیز ۲ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس کلیدی داده است.

مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به مهاجمان سپاهان عملکرد ضعیف تری داشته اند و حتی هنوز در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده اند. رفتن مهاجمان فصل قبل پرسپولیس و محرومیت عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و آرمان رمضانی را تبدیل به ۲ مهاجم اصلی سرخ‌پوشان کرده است، اما این ۲ بازیکن هنوز نتوانسته اند گلزنی کنند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. یکی از نکات مثبت ترکیب پرسپولیس حضور کاپیتان سید جلال حسینی در قلب دفاع و رهبری این تیم است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۶ دی ۱۳۹۹
بابا قبل دربی بازی باسپاهان !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۶ دی ۱۳۹۹
چی شد....صدر درانتظار کی....جوک نگو برادر عزیز....تورو خدا خودت را مسخره نکن ...ببخشیدا....یکم فکر کن بعد تکلم بفرما
آخرین اخبار