مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخ پوشان مقابل ذوب آهن و شرایط این تیم اظهار نظر کرد.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و ذوب آهن گفت: پرسپولیس مقابل ذوب آهن بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. در آن طرف ذوب آهن از دقیقه یک برای گرفتن مساوی پا به این مسابقه گذاشته بود تا شاید بتواند روی ضد حمله یا ضربه ایستگاهی گل بزند؛ اما در نیمه دوم چهره ‌ای از ذوب آهن دیدیم که اگر انصاف را در نظر بگیریم، بسیار خوب بازی کردند. جایگاه این تیم در انتهای جدول نیست، اما بازیکنان پرسپولیس هنوز در شوک بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند؛ این نکته را حتما باید کادر فنی به بازیکنان انتقال دهد.

وی افزود: پرسپولیس امسال تحت الشعاع مسابقات لیگ قرار گرفته است، چرا که تیم‌های امسال بسیار قدرتمند ظاهر شدند و یکی از تیم‌های خوب این دوره گل گهر است که می تواند امسال سهمیه مسابقات آسیایی را نیز کسب کند.

فنونی زاده در مورد شرایط سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیس باید با این ذهنیت پا به مسابقات بگذارد که همه تیم‌ها، استقلال هستند و بازی آسانی وجود ندارد. کسانی که در این تیم بازی می کنند، مخصوصا بازیکنان جدید باید بدانند ارزش این پیراهن چقدر بالا است. کسی که این پیراهن را به دست آورده، نباید به راحتی آن را از دست بدهد. با احترامی که برای گل محمدی قائلم، فکرمی کنم در چینش ترکیب مد نظرش شک و تردید دارد، این تیم هنوز زیر سایه برانکو و کالدرون است.

وی در مورد این که آیا پرسپولیس می تواند برای پنجمین بار متوالی قهرمانی لیگ را به دست بیاورد، گفت: با بازی‌های که از تیم در این ۴ هفته مشاهده کردم و بازی‌های سختی که پیش رو داریم، ادعای قهرمانی کار بسیار مشکلی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
ایشون هم کارشناسه!!!! قرمزها نیمه دوم سه تاگل بایدمیخوردند.
آخرین اخبار