معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: اختلاف در معامله و خصومت شخصی علت قتل زن ۵۵ ساله کبودراهنگی شد.

حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، با اشاره به ماجرای قتل زن ۵۵ ساله در شهر کبودراهنگ گفت: این قتل به علت خصومت شخصی و اختلاف حساب اتفاق افتاده و متهم که ۲۷ سال سن دارد، در اعترافات خود ادعا کرده که به علت اختلاف حساب درباره معامله‌ای که با مقتول و خانواده‌اش انجام داده، مرتکب این جنایت شده است.


اوافزود: قاتل وارد خانه دو طبقه‌ای در محله کولی‌آباد کبودراهنگ می‌شود و با زن ۵۵ ساله‌ای که در طبقه پایین خانه تنها بوده، درگیر می‌شود و با چندین ضربه توسط جسم سخت و تیز او را به‌شدت مجروح می‌کند.

بشری ادامه داد: پسر مقتول با شنیدن سروصدا و درگیری از طبقه بالا خودش را به طبقه پایین و محل حادثه می‌رساند و بلافاصله با دیدن این صحنه با قاتل درگیر شده و در ادامه درگیری قاتل مجروح و بیهوش می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی و اعترافات اولیه قاتل انگیزه خود را از قتل اختلاف حساب عنوان کرده است، اظهار کرد: ادعای مقتول که با این خانواده اختلاف حساب داشته و یا هر علت دیگری که بوده، باید بررسی شود.

بشری بیان کرد: در حال حاضر پرونده در حال رسیدگی است و تحویل مقامات قضایی شده و پلیس در حال انجام کار‌های تحقیقات مقدماتی است که پس از این علت و انگیزه قتل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.