فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و ضبط بیش از ۶۵ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان در خصوص اعلام این خبر گفت: در ۳ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، بیش از ۶۵ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد.

او افزود: در عملیات اول، با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان‌های مرکزی کشور می‌کند.

سردار امیری بیان کرد: خودرو قاچاقچیان در یک اقدام عملیاتی در استان کرمان شناسایی و در بازرسی از آن، ۴۲ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ متهم در این زمینه دستگیر و یک دستگاه خودرو سنگین نیز توقیف شد.

او ادامه داد: در عملیات دوم و در پی تلاش‌های اطلاعاتی یک باند قاچاق مواد مخدر تریاک که قصد انتقال مواد مخدر از شهرستان اسدآباد را داشت شناسایی و در یک اقدام به موقع خودرو متهمان در این شهرستان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ متهم در این زمینه دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در عملیات سوم باند قاچاقچیان مواد مخدر تریاک که قصد انتقال مواد مخدر از استان تهران به شهرستان اسدآباد را داشتند شناسایی و در یک اقدام عملیاتی و به موقع خودرو آن‌ها در ورودی همدان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.