مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از راه‌اندازی کارگروه هم اندیشی سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) کلان‌شهر‌های کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید جورکش با اشاره به اهداف راه اندازی این کارگروه گفت: تبادل تجربیات بین مراکز ۱۳۷ و تلاش جهت تسریع و تسهیل پاسخگویی به درخواست‌های مردمی از اهداف راه اندازی کارگروه هم اندیشی ۱۳۷ کلان‌شهر‌های کشور است.

او افزود: سامانه ۱۳۷ کلانشهر‌های کشور با توجه به تجربه‌ای که طی سالیان گذشته در زمینه پاسخگویی کسب کرده اند؛ از ایده‌ها و راهکار‌های جدیدی برای بهبود فرآیند‌ها و تسریع پاسخگویی به شهروندان استفاده می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز راه اندازی کارگروه هم اندیشی ۱۳۷ کلان‌شهر‌های کشور را به پیشنهاد شهرداری مشهد عنوان کرد و گفت: سایر کلانشهر‌ها همچون شیراز، تهران، ارومیه، قم، اراک، کرج، اصفهان، تبریز، ساری، رشت، همدان و اهواز از این پیشنهاد استقبال کردند و کارگروه راه اندازی شد.

جورکش با بیان اینکه مقرر شد در گام دوم، سامانه ۱۳۷ سایر مراکز استان‌ها و در گام سوم سامانه ۱۳۷ همه شهر‌ها در این کارگروه عضو شوند، افزود: کارگروه هم اندیشی سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) کلان‌شهر‌های کشور درخصوص مسائلی همچون فرآیندها، ساختار و چارت سازمانی، پرورش ایده‌ها و خلاقیت ها، اجرای نظرسنجی و طرح‌های پژوهشی گروهی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار