نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله «مصباح یزدی» گفت : این فقیه مجاهد شمشیر برنده اسلام در مقابل دشمنان دین بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در پیام آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آمده است : ارتحال فقیه مجاهد و عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

او گفت : آن فقیه مجاهد شمشیر برنده اسلام در مقابل هجمه افکار التقاطی و شبهه افکنی‌های دشمنان دین بود که با درک عمیق از مفاهیم اسلامی و با کوششی عالمانه، راه گشای خیل عظیمی از مردم و مشتاقان درک آموزه‌های دینی و معرفتی برای کسب حقیقت و فضایل بود و در قبل و بعد از انقلاب با حرکت در مسیر حمایت و اطاعت از امامین انقلاب و بست خدا باوری و بصیرت افزایی به تبیین مفاهیم دینی در قاموس مجموعه کتاب‌ها و سخنرانی‌ها به جامعه فکری ارزانی کرد.

آیت الله علما افزود: فقیه بصیری که در هر زمانی، با اندیشه‌های متفکرانه و عالمانه و گفتمانی منطبق بر اصول پشتیبان ولایت فقیه و مبانی انقلاب اسلامی بود و همواره برای بسط و گسترش این تفکر مترقی از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: اینجانب این ضایعه را به محضر مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و داماد مکرم ایشان آیت الله حاج محمود محمدی عراقی و همه ارادتمندان آن مجاهد فی سبیل الله تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه با عظمت خداوند متعال علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت داشته و برای بیت مکرم و همه ارادتمندان و شاگردان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل را خواهان و خواستارم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.