امام جمعه روانسر گفت : مجاهدت در جبهه مقاومت برای دفاع از اسلام و مسلمین پاداش ارزشمندی دارد و سردار سلیمانی سنگربان عزت اسلامی بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموستا ملا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر گفت : سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس شجاعت و تدبیر را توامان کرده بود و همه عمر خود را در راه اعتلای دین و دفاع از مسلمین صرف کرد.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی از حامیان اهل سنت بود، گفت : او متلق به همه اقشار و مذاهب اسلامی بود.

امام جمعه روانسر افزود: سردار جبهه مقامت محبوب قلب‌ها بود و باید شخصیت و تاثیرگذاری ایشان و تمامی شهدا برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود تا فرهنگ ایثار و شهادت منتقل شود.

ماموستا محمدی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی برای دشمن شناسی، وحدت و بصیرت افزایی تمام تلاش و توان خود را به کار بست.

او با بیان اینکه دشمنان تمام ثروت و قدرت خود را برای تفرقه و اختلاف بین ملت‌های مسلمان بکار بسته اند، افزود: ۴۸ گروه افراطی را به نام اسلام و برای خدشه دار کردن اسلام ناب محمدی (ص) تشکیل داده اند.

امام جمعه روانسر ادامه داد: دشمنان با این اقدامات تلاش دارند تا اسلام را دینی خشن معرفی کرده و از گرویدن مردم به اسلام جلوگیری و مقاومت اسلامی و مسلمانان واقعی را تضعیف کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، شعبه‌ای از مکتب پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامین انقلاب است.

 محمدرضا الفتی با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی بود که ۴۰ سال برای اعتلای اسلام و قرآن جهاد کرد، افزود: یکی از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی عشق به اسلام ناب بود همان اسلامی که سربلندانه از مظلومین و مستضعفان دفاع می‌کند و برای وحدت ملت‌های مسلمان نقشه راه را ترسیم کرده است.

او با بیان اینکه امروز خطر تحریف بزرگتر از خطر تحریم است، ادامه داد: برای مقابله با تحریف‌ها باید بصیرت داشته باشیم و داشتن بصیرت یکی از شاخص‌های اصلی مکتب حاج قاسم است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.