نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : حیات و شهادت حاج قاسم منشاء خدمات بسیاری برای اسلام بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حاج قاسم نه فقط به گردن سوریه و عراق و لبنان، بلکه به گردن همه ۱۲۰ کشوری که بنا به ادعای خود کلینتون- وزیر امور خارجه پیشین آمریکا- داعش در آن‌ها ایجاد شده بود حق داشت و حاج قاسم با نابودی داعش به همه این کشور‌ها خدمت کرد.

او با بیان اینکه حاج قاسم فرد کم نظیری بود، گفت : او تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) و هشت سال دفاع مقدس بود که منشا خدمات بزرگی به اسلام شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه حیات و شهادت حاج قاسم به نفع اسلام بود، افزود: حاج قاسم کم خدمت نکرد. همه حیات او خدمت بود و هر جا حضور پیدا می‌کرد، در پی خدمت به اسلام بود و شهادتش هم منشا خدمات زیادی به اسلام شد.

آیت الله علما با بیان اینکه شهادت مقام حاج قاسم را بالا برد، افزود: آیا اگر حاج قاسم می‌ماند اینگونه عظمت و عزت پیدا می‌کرد که در شهادت او همه از سیاسی و غیرسیاسی گرفته تا متدین و غیرمتدین به سوگ نشستند.

او با اشاره به برکات خون حاج قاسم ادامه داد: شاید اگر حاج قاسم ۵۰ سال دیگر هم عمر می‌کرد آنقدر به اسلام خدمت نمی‌کرد که با خونش خدمت کرد، لذا همه ما باید خودمان را وقف اسلام کرده و در خدمت اسلام باشیم.

آیت الله علمابا اشاره به گریه‌های زیاد حاج قاسم، گفت: ایشان در دیدار با خانواده‌های شهدا مدام اشک می‌ریخت و خانواده‌های شهدا را همچون امامزاده تکریم می‌کرد و دیدار از آن‌ها را فرصتی برای باز کردن گرهی از مشکلات مردم می‌دانست.

او اشاره‌ای هم به درگذشت آیت الله مصباح یزدی داشت و گفت: آیت الله مصبح یزدی فردی متفکر بود که فقدان او ضایعه بزرگی است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.