مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۳ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۳ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بازرسی از خودروی پژو

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار سیستان و بلوچستان از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ در حین گشت زنی در محور "سه راهی سرکهوران " به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن مقادیر‌ی قابل توجه انواع مواد غذایی و آرایشی بهداشتی قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند کشف کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار تصریح کرد: ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان اداره گمرک بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده.
سرهنگ نوری خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیب و سوران

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از کشف ۲۰ هزارلیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار خبرداد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "خاش – پسکوه" به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران پس از متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن مقدار ۲۰ هزار و ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: در این راستا ۲ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ توکلی با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی کشور را تهدید می‌کند، از شهروندان خواست اخبار خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۱ فقره در خاش

از دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه در محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان با بهره گیری از توان و امکانات موجود توسط عوامل انتظامی شهرستان خاش اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ۲ سارق معابر عمومی، یک سارق خودرو، یک سارق سیم و کابل برق دستگیر و ۶ فقره انواع سرقت معابر عمومی و ۵ فقره سیم برق کشف شد.

سرهنگ کوچکزایی بیان کرد: در این ماموریت ۲۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۴۶۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ شد

کشف ۱۶۸ تن شیر خشک قاچاق به ارزش ۸۶ میلیارد ریال

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان راسک یک باند بزرگ ترانزیت و قاچاق شیرخشک به خارج از کشور منهدم و در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی بیش از ۱۶۸ تن شیر خشک قاچاق کشف شد.

سردار " احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان راسک با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق شیر خشک را که قصد ترانزیت و قاچاق یک محموله بزرگ شیرخشک از مرز‌های شرقی به خارج کشور داشتند شناسایی کردند.

او  افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس شهرستان"راسک" با رصد منطقه، روز گذشته اعضای این باند را که به وسیله ۶ دستگاه تریلی کشنده در منطقه مرزی "پیشیین" در حال انتقال محموله شیر خشک برای خروج از کشور بودند رویت و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از کامیون‌های توقیفی مقدار ۱۶۸ تن شیر خشک قاچاق و فاقد مجوز‌های لازم باربری کشف شد.

سردار طاهری بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک استان ۸۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

او خاطر نشان کرد: در این رابطه ۶ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۰۵ تخته پتوی قاچاق درفنوج

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج از کشف ۱۰۵ تخته پتوی خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت بار خبر داد.

سرهنگ "احمد گرجی تبار اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا، مأموران گشت انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در خیابان "معلم" شهر فنوج به یک دستگاه وانت بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۰۵ تخته پتوی خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ گرجی تبار خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

او  از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی و قاچاق کالا مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار