فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از دستگیری ۳ سارق سیم و کابل‌های اصلی شبکه انتقال برق در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان سیم و کابل شبکه انتقال برق ریگانسرهنگ اسحاق دریجانی در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهر و روستا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه عباس آبادسردار با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به ۳ نفر سارق که سابقه سرقت داشت مظنون شده و افراد مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

دریجانی تصریح کرد:ماموران انتظامی پس از چندین روز مراقبت و کنترل افراد مظنون، متهمین را طی یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

او اظهار داشت: متهمین در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی پس از مواجهه با مدارک مستدل پلیس به ۱۵ فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به اینکه این سارقان همچون بسیاری دیگر از سارقان دستگیر شده گرفتار اعتیاد بودند و به همین سبب اقدام به سرقت می‌کردند از شهروندان خواست، نسبت به موارد مشکوک یا بروز خاموشی‌های نامتعارف حساس باشند و اینگونه مسائل را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پام/ح

برچسب ها: سرقت ، مراحل قانونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.