فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی، باند ۵ نفره سرقت دریچه‌های فاضلاب و آهن آلات معابر شهری کرمان متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب آب و آهن آلات در معابر شهری و پدید آمدن مشکلات عدیده در عبور و مرور شهروندان، ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند، ۴ نفر از اعضای یک باند را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه در مخفیگاه این سارقان، تصریح کرد: متهمان این باند در برابر مستندات پلیس، لب به اعتراف گشودند و به ۳۰ فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب در معابر شهری کرمان با همدستی یک نفر مالخر اعتراف کردند. 

سرهنگ محمدرضا فداء با اشاره به دستگیری مالخر و تحویل ۵ متهم به مراجع قضایی  بیان کرد: در صورتی که آحاد مردم و نهاد‌ها در ایفای نقش خود در برقراری و تامین امنیت کوشا باشند، ضمن بالا رفتن امنیت جامعه، سطح کیفیت زندگی شهروندان نیز ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.