پیکارهای تیراندازی با کمان استان فارس در ۲ رشته ریکرو و کامپوند برگزار شد و برترین‌های آن معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی روزیطلب رئیس هیات تیرو کمان استان فارس، گفت: در این رقابت‌ های تیر اندازی  که در سالن نصیری شیراز برگزار شد، ۵۰ کماندار از این استان شرکت داشتند.

او، بیان کرد: در رشته ریکرو بانوان و در رده سنی نوجوانان، راضیه بنایی از فسا، آیسا یگانه فر از جهرم و ریحانه مولایی از گراش به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند و در رده سنی بزرگسالان هم فاطمه محمدی از گراش نشان طلا کسب کرد، زهره گویا از شیراز مدال نقره گرفت و طیبه ریحانی هم از شیرازبه مدال برنز بسنده کرد.

روزیطلب، تصریح کرد: در ریکرو آقایان و در رده سنی نوجوانان، سینا کهزادی از شیراز، محمد یاسین بنایی از فسا و محمد هادی مولایی از گراش سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده بزرگسالان هم سعید محمدی از گراش قهرمان شد، محمد فلاح و حسین قربانی هر 2 از شیراز عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات تیرو کمان استان فارس، ادامه داد: در رشته کامپوند نوجوانان هم علی تقی پور از کازرون اول شد و در رده بزرگسالان نیز رسول طاهری از جهرم، علی اصغر جوینده از شیراز و امیرحسین طاهری از جهرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

او، افزود: در رشته کامپوند بانوان بزرگسال هم، سارا بنیانی از شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا مرادیان از جهرم نایب قهرمان شد و مریم علی‌آبادی از شیراز هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

روزیطلب، اضافه کرد: در حاشیه بر گزاری رقابت‌های تیر اندازی نیز از نجمه آبتین، نخستین بانوی ورزشکار شیرازی در المپیک ۲۰۰۸ پکن و زهرا دهقان در المپیک ۲۰۱۲ لندن تجلیل شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار