بنابر اعلام رسانه‌های خبری، شهر نیویورک آمریکا سال ۲۰۲۱ را با چند حادثه تیراندازی مرگبار آغاز کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه سی بی اس نیوز آمریکا در گزارشی اعلام کرد خشونت‌های مسلحانه زیادی بعد از شروع سال نو در نیویورک به وقوع پیوسته است و بسیاری از ساکنان این شهر امیدوارند که سال ۲۰۲۱ به این شکل ادامه پیدا نکند چرا که سال گذشته نیز شهر نیویورک شاهد افزایش ۹۷ درصدی خشونت‌های مسلحانه بود.

خبرنگار شبکه سی بی اس نیوز افزود در حال حاضر پلیس نیویورک به دنبال پنج متهم می‌گردد که در برابر هتل "آمبریلا" در منطقه کوئینز نیویورک به سه نفر تیراندازی کرده اند و یک نفر را به قتل رسانده اند.

پلیس نیویورک معتقد است همزمان با برگزاری مراسم سال نو دو گروه مسلح در داخل این هتل به سمت همدیگر تیراندازی کرده اند. در این تیراندازی یک فرد ۲۰ ساله به قتل رسیده و دو نفر دیگر هم به شدت زخمی شده اند. خبرنگار سی بی اس نیوز افزود اندکی بعد از این حادثه در منطقه بروکلین در شرق نیویورک هم تیراندازی دیگری به وقوع پیوست که در جریان آن گلوله‌ای به پای یک زن ۳۱ ساله که در آپارتمانش نشسته بود اصابت کرد.

بر اساس این گزارش، در شبانه روز گذشته حدود شش مورد تیراندازی دیگر هم در نیویورک ثبت شده است که در مجموع ۸ قربانی داشته اند.
هنوز هیچ فردی در ارتباط با این تیراندازی‌ها بازداشت نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار