در تیراندازی‌هایی که شب گذشته پلیس آمریکا در جنوب شهر مینیاپولیس انجام داد یک نفر کشته شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، در تیراندازی چهارشنبه شب پلیس در جنوب شهر مینیاپولیس یک نفر کشته شد.

رئیس پلیس مینیاپولیس اعلام کرد این مرد در جریان یک تبادل آتش کشته شد و اظهارات شاهدان گواه آن است که ابتدا این مرد اقدام به تیراندازی کرده است. وی با اشاره به اینکه دوربین‌های همراه افسران پلیس روشن بوده است متعهد شد تصاویر مربوط به این تیراندازی روز پنجشنبه منتشر شود.

جان الدر سخنگوی پلیس مینیاپولیس نیز اعلام کرد تیراندازی حدود ساعت شش و ۱۵ دقیقه بعدازظهر و هنگامی روی داد که افسران پلیس خودروی یک مجرم مظنون را متوقف کردند. پلیس جزئیات مربوط به این فرد را منتشر نکرده است.

الدر افزود فردی که هدف اصابت گلوله قرار گرفت در محل جان خود را از دست داد، اما به زنی که داخل خودرو حضور داشت آسیبی نرسید.
وی به جزئیاتی درباره اینکه آیا پلیس در محل تیراندازی اسلحه‌ای پیدا کرده است یا خیر اشاره‌ای نکرد. این مقام پلیس مینیاپولیس گفت به هیچ یک از نیرو‌های پلیس آسیبی نرسید و مشخص نیست چه تعداد پلیس در محل حضور و در این تیراندازی دست داشتند.

اداره تحقیقات جنایی مینیاپولیس تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

این تیراندازی در کمتر از یک مایلی محل کشته شدن جورج فلوید در ماه مه روی داد که بر اثر فشار‌های زانوی مامور پلیس روی گلویش جان باخت. مرگ فلوید اعتراضات خشونت باری را به دنبال داشت که سراسر آمریکا را فراگرفت.کشته شدن این مرد به ضرب گلوله پلیس نیز نگرانی‌ها را درباره ازسرگیری اعتراضات به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار