اولین تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودروی BMW 2 Active Tourer

عکاسان موفق به تصویربرداری از خودروی درون شهری جدید BMW شده و آن ها را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عکاسان توانسته‌اند چند تصویر از خودروی شهری جدید بی ام و یعنی BMW 2 Active Tourer بگیرند. همانطور که از نام این خودرو مشخص است، این خودرو در دسته بندی خودرو‌های درون شهری و خانوادگی قرار گرفته است و می‌توان روی مسافرت‌های بین شهری نیز روی آن حساب باز کرد. بر اساس تصاویر منتشر شده سری دوم خودروی BMW AT در رده خودرو‌های شاسی بلند قرار می‌گیرد و از جلوپنجره بسیار گسترده‌ای در آن استفاده شده است.

بخش بسیار عجیبی که در تصاویر این خودرو مشخص شده است به اگزوز‌های بسیار بزرگ و قدرتمند استفاده شده در این خودرو مربوط می‌شود، این در حالی است که استفاده از این نوع اگزوز در مدل خودرو‌های سبک و درون شهری اصلا مرسوم نیست و به نوعی شرکت BMW رسم شکنی کرده است.

 خودرو BMW 2 Active Tourer

برخی از مشخصات فنی خودرو BMW AT 2 

اگزوز استفاده شده در این خودرو باعث شده تا خودروی BMW AT 2 سر و صدای بسیار زیادی از خود تولید کند و اطرافیان را یاد خودرو‌های سری X این شرکت بیاندازد. اما داخل این خودرو خبری از موتور فوق قدرتمند نیست و انتظار می‌رود شرکت BMW در این خودرو از موتور‌های پایین رده بنزینی دیزلی سه سلیندر با قابلیت توربو شارژ استفاده کند که در گذشته نیز در سری اول این خودرو شاهد آن بودیم.

انتظار می‌رود شرکت BMW در این سری خودرو از پلاگین‌های هیبریدی استفاده کند که هنوز مشخص نیست در این خودرو در دسترس خواهد بود یا قرار است در نسل بعدی این خودرو از آن استفاده شود. بخش داخلی این خودرو به طور کامل پوشیده شده است و اطلاعات زیادی را نمایش نمی‌دهد، اما کنسول استفاده شده در آن طراحی جدیدی دارد، ولی هنوز تصویر کاملی از آن در دسترس نیست. با این حال باید منتظر بود و دید شرکت BMW چه زمانی این خودرو را به طور کامل معرفی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار