نمونه جدید BMW X1 سال ۲۰۲۲ با ظاهری متفاوت به بازار می‌آید

تصاویر جاسوسی تهیه شده از جدیدترین مدل BMW X1 نشانگر تغییرات قابل توجهی در این خودرو نسبت به مدل‌های پیشین آن هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خط تولید فوق‌العاده اتومبیل‌های شاسی بلند شرکت BMW قرار است سال دیگر با قدرت بیشتری وارد عمل شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسل سوم خودروی شگفت‌انگیز BMW X1 سال دیگر به بازار جهانی معرفی و پس از آن در سال ۲۰۲۲ فروش بین‌المللی آن آغاز می‌شود.

کوچک‌ترین اتومبیل SUV شرکت BMW بزرگ‌ترین حجم فروش خودرو‌های شاسی بلند را برای این شرکت دارد. طبق گزارش عملکرد شرکت مذکور، اتومبیل BMW X1 توانست در سال ۲۰۱۹ با فروش بیش از ۲۶۰ هزار مدل بالاترین میزان فروش SUV را به خود اختصاص دهد. این خودرو همچنین ۱۲ درصد از کل فروش اتومبیل‌های شاسی بلند را تشکیل می‌دهد. جدیدترین نسخه BMW X1 برای رقابت با اتومبیل Mercedes GLB تولید شده است.

نمونه جدید BMW X1


بیشتر بخوانید


طراحی جدیدترین مدل BMW X1

خودروی ساخته شده توسط BMW از طراحی نرم‌تر با زوایای ملایم‌تری برخوردار است که می‌توان از آن به عنوان نقاط قوت یاد کرد. انتظار می‌رود محصول شرکت BMW کمی بزرگ‌تر از Mercedes GLB و از ظرفیت مناسب‌تری برخوردار باشد. شرکت BMW همچنین قرار است با عرضه این اتومبیل زبان معماری داخلی جدیدی را به طرفداران برند خود معرفی کند، در نتیجه انتظار می‌رود این اتومبیل از فناوری قابل توجهی بهره ببرد.

بر اساس برخی شایعات، جدیدترین نمونه X1 قرار است بر پلتفرم ارتقا یافته UKL2 سوار شود. موتور به کار رفته در این خودرو نیز همانند نمونه‌های قبلی خواهد بود. این موتور یک نمونه توربوشارژ ۱.۵ لیتری سه سیلندره است که ۱۳۸ اسب بخار را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

جدیدترین نمونه BMW X1

قیمت احتمالی برای X1 سال ۲۰۲۲ معادل با ۳۰۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. هدف شرکت BMW آن است که در کنار مدل پلاگین هیبریدی، نمونه‌ای تمام الکتریکی نیز عرضه کند که توان رقابت با خودروی Mercedes EQB را داشته باشد. در صورت ساخت نمونه تمام الکتریکی، پیش‌بینی می‌شود خودروی X1 از موتور به کار رفته در نمونه الکتریکی iX3 استفاده کند و حداقل ۲۸۲ اسب‌ بخار را به خریداران خود پیشنهاد دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
نشاط
۰۷:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
مبارکه . منم چند ماه گشتم تا تونستم یه دوچرخه دست دوم برای پسرم بخرم
آخرین اخبار