رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگاور گفت : ۴۱۸ فقره پرونده تخلف صنفی و غیرصنفی به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال طی ۹ ماه اول امسال در این شهرستان تشکیل و برای رسیدگی و صدور حکم به مراجع مرتبط قضایی ارجاع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرامرز بختیاری نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگاور با بیان اینکه براساس آخرین ارزیابی‌ها شهرستان‌های استان کرمانشاه، کنگاور رتبه نخست را کسب کرده، گفت : طی ۹ ماه اول امسال تعداد چهار هزار و ۹۱۵ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی این شهرستان انجام شد.

او گفت : طی این مدت ۱۴۱ گشت مشترک کمیته تنظیم بازار انجام و به ۲۲۳ گزارش رسیده نیز رسیدگی شده است.

بختیاری نژاد افزود: در راستای تشدید بازرسی ها، تیم بازرسی اتاق اصناف که ۶ سال از انحلال آن می‌گذرد دوباره فعال شد و حدود سه ماه است که بصورت مستقیم بر بازار کنگاور نظارت دارد.

او با بیان اینکه خدمات رسانی با وجود نظارت مداوم با ۲ اکیپ بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف، بدون همراهی مردم هیچ گاه و در هیچ ارگان نظارتی نظارت موثر و کامل امکان پذیر نخواهد شد، افزود: تکمیل کننده این ۲ پازل برخورد قاطع و بدون اغماض تعزیرات حکومتی شهرستان خواهد بود.

او از ثبت نام ناظر افتخاری در شهرستان کنگاور خبر داد و ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه بازرسی اداره صمت اقدام به ثبت نام به عنوان ناظر افتخاری کرده و بصورت نامحسوس گزارش‌های تخلف را برای برخورد به اداره صمت و اتاق اصناف ارایه کنند.

رئیس اداره صمت کنگاور گفت: جریمه تخلف درج نکردن قیمت هر قلم کالا ۹۶۰ هزار ریال در قانون تعریف شده که توسط تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

بختیاری نژاد افزود: شهروندان باید از واحد‌های صنفی حق خود را مطالبه کرده و یا گزارش تخلفات را با شماره تماس ۱۲۴ و ۴۸۲۲۴۳۲۱ اتاق اصناف کنگاور گزارش و یا بدون شناسایی مشخصات فردی در سامانه ۱۲۴ گزارش خود را ثبت نمایند تا در همان روز رسیدگی و با متخلفان برخورد متناسب صورت گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.